به گزارش میراثآریا، کمیسیون فنی (تجدید نظر) رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی، با حضور معاون گردشگری، رئیس اداره حراست، کارشناس نظارت بر دفاتر استان، مسئول اداره حقوقی، نماینده تشکل دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی، نماینده مدیرکل و با حضور شاکیان در روز دوشنبه ۹ مهر برگزار شد.
در این جلسه سه مورد اعتراض به رأی بدوی کمیته فنی رسیدگی شد که رای جلسه متعاقبا" به شاکی و متشاکی ابلاغ خواهد شد.
کیفیت سفر و رعایت قوانین خدمتگذاری به گردشگران از اولویتهای ادارهکل است باید دقت و نظارت کافی بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی وجود داشته باشد.
جلسه رسیدگی به شکایتهای گردشگران از تورهای گردشگری با حضور اعضای کمیته فنی و دعوت از دو طرف شکایت به صورت مستمر در اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به منظور سازماندهی دفاتر خدماتی ذیربط و نظارت بر عملکرد صحیح این دفاتر در کنار القای حس امنیت به گردشگران و اجرای هرچه بهتر مسئولیتها، برگزار میشود.
در این جلسات ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات پیش آمده در سفر نسبت به صدور رای اقدام می شود.
انتهای پیام/
نظر شما