کمیسیون فنی رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی البرز تشکیل شد

کمیسیون فنی (تجدید نظر) رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی البرز برای رسیدگی به سه اعتراض تشکیل شد.

به گزارش میراث‌آریا، کمیسیون فنی (تجدید نظر) رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی، با حضور معاون گردشگری، رئیس اداره حراست، کارشناس نظارت بر دفاتر استان، مسئول اداره حقوقی، نماینده تشکل دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی، نماینده مدیرکل و با حضور شاکیان در روز دوشنبه ۹ مهر برگزار شد.

در این جلسه سه مورد اعتراض به رأی بدوی کمیته فنی رسیدگی شد که رای جلسه متعاقبا" به شاکی و متشاکی ابلاغ خواهد شد.

 کیفیت سفر و رعایت قوانین خدمت‌گذاری به گردشگران از اولویت‌های اداره‌کل است باید دقت و نظارت کافی بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی وجود داشته باشد.

 جلسه رسیدگی به شکایت‌های گردشگران از تورهای گردشگری با حضور اعضای کمیته فنی و دعوت از دو طرف شکایت به صورت مستمر در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به منظور سازماندهی دفاتر خدماتی ذی‌ربط و نظارت بر عملکرد صحیح این دفاتر در کنار القای حس امنیت به گردشگران و اجرای هرچه بهتر مسئولیت‌ها، برگزار می‌شود.  

در این جلسات ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات پیش آمده در سفر نسبت به صدور رای اقدام می شود.  

انتهای پیام/

کد خبر 1403071000760
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha